Serviciile integrate de consultanta oferite de catre compania noastra pleaca de la ideea de proiect. Cu toate acestea, pe langa serviciile uzuale de consultanta putem oferi la cerere si servicii de consultanta conexe, in functie de necesitatile clientilor nostri.
Fuziuni si achizitii
Fuziunile si achizitiile (M&A), sunt aspecte ale strategiei corporative, care se ocupa cu cumpararea, vanzarea, impartirea si combinarea de diferite companii si entitati similare, care pot ajuta o intreprindere sa creasca rapid in sectorul in care activeaza sau in locul de origine, sau intr-un domeniu nou, fara a crea o filiala, alta entitate sau folosind un joint-venture. Activitatea de fuziuni si achizitii poate fi definita ca un tip de restructurare, in masura in care conduce la o oarecare reorganizare a entitatii respective, cu scopul de a asigura o crestere sau o valoare adaugata acesteia.Fuziunile, achizitiile si aliantele strategice sunt consecinta logica si inevitabila a competitiei intr-o economie mondiala fara bariere si din ce in ce mai integrata.
Printre serviciile de consultanta oferite de compania noastra in domeniul fuziunilor si achizitiilor (M&A) se numara:
- Investigarea companiei (insolventa, debite restante etc.)
- Analiza performantei afacerii si previziuni viitoare
- Analiza riscului ( politic, legislativ, de industrie, de mediu)
- Furnizarea de due diligence financar pentru investitori
- Suport de specialitate oferit investitorilor in scopul obtinerii celei mai bune valori
- Consultanta fiscala si juridica ex ante si post tranzactie
Dezvoltarea afacerii
„Cunostintele generale, indiferent de numarul sau diversitatea lor, nu sunt de mare folos pentru a castiga bani. Cunostintele specializate constituie cheia succesului.” (Napoleon Hill)
In prezent, orice antreprenor trebuie sa isi imparta eforturile intre administrarea firmei sale din punct de vedere juridic, fiscal si al resurselor umane, conectarea permanenta cu realitatea pietei aflata intr-o continua schimbare si informarea asupra noilor reglementari legislative. In acelasi timp dezvoltarea afacerii ar trebui sa constituie o prioritate. Echipa noastra de consultanti va pune la dispozitie o varietate de servicii de consultanta menite sa ajute compania sa evolueze, care includ:
- Dezvoltarea unei strategii de business
- Asistenta in implementarea strategiei de afaceri
- Scrierea planului de afaceri si marketing
- Gestionarea eficienta a resurselor umane
- Gestionarea eficienta a riscurilor existente
Reorganizarea afacerii
Reorganizarea afacerii este un proces conceput pentru a revigora o companie cu probleme din punct de vedere financiar sau aflata in stare de insolventa. O reorganizare implica retratarea activelor si pasivelor, precum si discutii cu creditorii in scopul de a face aranjamentele necesare pentru mentinerea rambursarii. Practic, reorganizare este o incercare de a prelungi durata de viata a unei companii care se confrunta cu posibilitatea unui faliment, prin aranjamente speciale si un plan concret de restructurare a activitatii. Smart Business Projects dispune atat de know-how-ul cat si de resursele necesare intocmirii unui plan de reorganizare care sa corespunda nevoilor companiei dumneavoastra, sa respecte cerintele legale, si nu in ultimul rand, sa fie unanim aprobat de catre creditori.
Scopul fundamental al planului de reorganizare il reprezinta acoperirea pasivului debitorului aflat in insolventa, conform art. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolventei, in contextul asigurarii unui nivel al recuperarii creantelor pentru creditorii companiei superior celui de care acestia ar avea parte in cadrul unei ipotetice proceduri de faliment. Astfel, prin propunerile comerciale formulate de catre consultantii nostri in cadrul planului de reorganizare, se vizeaza o imbunatatire a activitatii companiei in conditiile maximizarii incasarilor si respectiv a profitului, in vederea acoperirii unui procent cat mai mare al creantelor existente fata de companiile aflate la masa credala.