Contact


Adresa

Bucuresti, Dionisie Lupu 70-72

Vezi harta

Telefon

+40 21 555 0919

Suna acum

Email

contact@sbp-consulting.ro

Trimite email

Privacy Preference Center

  • Curs Expert Achizitii Publice  (cod COR 241940)

    Beneficii:

    • Planificarea eficienta a resurselor;
    • Identificarea aspectelor legislative din domeniu, precum si a legislatiei conexe;
    • Intelegerea rolului pe care achizitiile publice le joaca in organizatii;
    • Utilizarea corecta a metodelor si a tehnicilor utilizate in administrarea contractului;
    • Cunoasterea cerintelor specifice sistemului electronic SEAP;
    • Gestionarea situatiilor de risc;
    • Solutionarea eficienta a contestatiilor. 

    Agenda:

    • Ultimele reglementari in domeniul achizitiilor publice;
    • Introducere si principii generale;
    • Tipuri de contracte de achizitii publice;
    • Autoritatile contractante, domeniile de aplicare si exceptiile;
    • Calendarul achizitiilor publice si programul anual de achizitii publice;
    • Estimarea valorii contractelor de achizitii publice;
    • Caietul de sarcini si termene de solicitare a clarificarilor;
    • Reguli de participare la procedura de atribuire;
    • Publicarea anunturilor: de intentie, de participare si de atribuire;
    • Reguli speciale de transparenta, de comunicare si transmitere a datelor si de evitare a conflictelor de interese;
    • Licitatia deschisa, licitatia restransa, dialogul competitiv;
    • Negocierea cu/fara publicarea prealabila a unui anunt de participare;
    • Cererea de oferta, concursul de solutii;
    • Sistemul electronic de achizitii publice (site-ul www.e-licitatie.ro);
    • Atribuirea contractelor de achizitii publice;
    • Oferte alternative, subcontractanti;
    • Criterii de calificare si selectie: situatia financiara a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica, standarde de asigurare a calitatii, criteriul de atribuire a contractelor de achizitii publice;
    • Stabilirea ofertei castigatoare si informarea candidatilor; incheierea contractelor de achizitii publice;
    • Anularea aplicarii procedurii de atribuire;
    • Contractele de concesiune si contractele sectoriale in activitati relevante;
    • Solutionarea contestatiilor;
    • Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, cai de atac impotriva deciziilor C.N.S.C.;
    • Solutionarea litigiilor in instanta; contraventii si sanctiuni.

    Cui se adreseaza:

    Angajati din Compartimentele de Achizitii Publice, vanzari, juridic, financiar, investitii, tehnic; membrii comisiei de evaluare a ofertelor de produse si servicii.

  • Curs Manager de Proiect (Cod COR 242101)

    Beneficii:

    • Dezvoltarea abilitatilor de planificare, organizare, coordonare a elementelor componente ale unui proiect
    • Dezvoltarea abilitatii de a identifica corect o problema, de a dezvolta o idee de proiect si de a o incadra intr-un Program Operational in vederea obtinerii unei finantari nerambursabile din Fonduri Structurale
    • Cresterea performantelor in domeniul managementului de proiect prin capacitate sporita de a raspunde in timp optim provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului
    • Cresterea capacitatii de a intelege si de a raspunde cerintelor clientului / beneficiarilor proiectului
    • Familiarizarea cu lucrul in echipa si lucrul sub presiunea timpului
    • Dezvoltarea de abilitati necesare evaluarii si monitorizaarii unui proiect
    • Utilizarea/completarea corecta a a documentelor necesare accesarii fondurilor structurale
    • Imbunatatirea abilitatilor de coordonare a diferitelor tipuri de resurse (umane, financiare, de timp) implicate de un proiect
    • Imbunatatirea capacitatii de gestionare a relatiilor de parteneriat din cadrul proiectelor derulate, inclusiv a relatiei cu Finantatorul, imbunatatirea capacitatii de monitorizare si evaluare a proiectelor si, implicit, cresterea nivelului calitativ al produsului final oferit clientului.

    Agenda:

    • Prezentare proiecte de succes
    • Posibilităţi de finanţare a proiectelor
    • Definire concepte
    • Conţinutul unui proiect: scop; obiective; activităţi; grupuri ţintă; rezultate; buget; indicatori; monitorizare; evaluare
    • Planificarea unui proiect
    • Contractarea şi subcontractarea – achiziţiile publice
    • Structura contractului de finanţare
    • Resursele umane ale proiectului
    • Planul/orarul activităţilor proiectului
    • Bugetul proiectului
    • Monitorizarea, raportarea şi evaluarea proiectului
    • Responsabilităţi manager proiect
    • Implementarea unui proiect
    • Ciclul managementului de proiect
    • Echipa proiectului
    • Managementul riscului
    • Managementul timpului

    Cui se adreseaza:

    Expertilor in elaborarea si implementarea proiectelor publice si private si celor interesati in intelegerea tehnicilor de management al proiectelor.

  • Curs Expert Accesare Fonduri Structurale si de Coeziune Europene (cod COR 242213)

    Obiectivul cursului:

    • Cunoasterea structurii institutionale, a cadrul programatic si a etapelor de realizare a proiectelor finantate din Fondurile Structurale si de Coeziune
    • Clarificarea aspectelor critice din Ghidul Solicitantului si cunoasterea aprofundata a criteriilor de eligibilitate, 
    • Identificarea nevoilor beneficiarilor de proiecte in raport cu obiectivele programelor 
    • Cunoasterea elementelor cheie ale unui proiect de succes: relevanta proiectului, coerenta si maturitatea proiectului, sustenabilitate proiectului, analiza cost-eficienta si analiza cost-beneficiu.

    Beneficii:

    • Documentarea necesara realizarii proiectului
    • Identificarea surselor de finantare
    • Intocmirea corect si eficienta a documentelor proiectului. Cererea de Finantare. Planul de Afaceri. Prognoza economico-financiara. Cash Flow. Calculul indicatorilor ai proiectului.
    • Implementarea corecta si eficienta a proiectului
    • Managementul raportarilor si al cererilor de rambursare

    Agenda:

    • Abordari si concepte folosite in procesul de accesare a fondurilor europene
    • Cadrul programatic si institutional al Instrumentelor Structurale in Romania:
    • Identificarea ideilor de proiect
    • Analiza factorilor interesati
    • Analiza/Arborele problemelor
    • Redactarea justificarii si contextului proiectului
    • Analiza strategiei proiectului
    • Formularea scopului si a obiectivelor specifice proiectului
    • Planificarea activitatilor
    • Elaborarea graficului Gantt
    • Estimarea resurselor proiectului
    • Categorii de cheltuieli eligibile in cadrul programelor operationale
    • Intocmirea bugetului proiectului
    • Managementul riscului
    • Elaborarea matricei riscurilor
    • Monitorizarea si evaluarea proiectului
    • Redactarea rezultatelor anticipate, estimarea indicatorilor de proiect
    • Redactarea sustenabilitatii proiectelor
    • Elementele esentiale specifice contractului de finantare
    • Elementele esentiale specifice derularii procedurilor de achizitii publice
    • Managementul comunicarii in proiecte

    Cui se adreseaza:

    Programul se adreseaza reprezentantilor Institutiilor Publice Locale si Centrale, IMM-urilor, Coordonatorilor si Asistentilor de Proiecte si tuturor celor care doresc sa implementeze proiecte finantate din Fondurile Structurale.

  • Curs Evaluator Proiecte (Cod COR 241263)

    Beneficii:

    • Analiza domeniului vizat de proiect si a strategiilor de dezvoltare existente;
    • Identificarea nevoilor specifice si a obiectivelor;
    • Analiza obiectivelor  finantatorului si a regulilor de acordare a finantarii;
    • Analiza relevantei respectivului proiect pentru finantator;
    • Identificarea obiectivelor si prioritatilor finantatorului, vizate de proiect;
    • Elaborarea metodologiei de evaluare, in functie de domeniul vizat;
    • Elaborarea si analizarea manualului de evaluare;
    • Identificarea metodei de evaluare specifice;
    • Identificarea instrumentelor necesare legate de managementul de proiect;
    • Identificarea instrumentelor financiare si legislative;
    • Identificare modalitati de comunicare cu alti evaluatori.

    Agenda:

    • Prezentare generala a cadrului legislativ care guverneaza procesul de evaluare a proiectelor cu finantare nerambursabila, programele de finantare nerambursabila existente
    • Documentul cadru de implementare – Ghidul solicitantului. Criterii de eligibilitate si selectie. Metodologia de evaluare. Tipuri de greseli frecvente.
    • Specificul calitatii de evaluator al proiectelor cu finantare nerambursabila: diferente/similitudini ANEVAR si Asociatia Romana de Evaluatori Proiecte Publice
    • Expertiza necesara in desfasurarea activitatii de evaluare proiecte cu finantare nerambursabila
    • Contractul trilateral: Autoritatea de Management care gestioneaza proiectele din cadrul programului aflat in evaluare, Societatea desemnata castigatoare pentru evaluarea de proiecte, Evaluatorul

    Cui se adreseaza:

    Experti evaluatori in cadrul acordurilor si contractelor de evaluare ale Ministerului Fondurilor Europene precum si ale Autoritatilor Contractante precum: AMPOSDRU, AMPOSMEDIU, AMPOAT, AMTransport, AMPOR.

  • Contact


    Adresa

    Bucuresti, Dionisie Lupu 70-72

    Vezi harta

    Telefon

    +40 21 555 0919

    Suna acum

    Email

    contact@sbp-consulting.ro

    Trimite email